З 24 по 26 червня в вайшнавському освітньому центрі "Новий Маяпур" (Магдалинівка) відбулась розширена Національна Рада зони Україна-Молдова

24-26 червня відбулась розширена Національна Рада зони Україна-Молдова. Традиційно, приймаючою стороною виступив вайшнавский освітній центр “Новий Маяпур”, який знаходиться в Магдалинівці. Варто відзначити, що організація заходу була на високому рівні і на протязі трьох днів всі учасники ради були оповиті повною турботою, любов’ю і увагою відданих громади “Новий Маяпур”.

Програма заходу була дуже збалансованою, що дозволило поєднати організаційні засідання з освітньою діяльністю, презентацією нових проектів і звичайно ж, обміном досвіду і надихаючим спілкуванням між лідерами громад з усіх куточків України та Молдови. На Раді були підготовлені доповіді різної тематики і ці кілька днів були наповнені спілкуванням з відданими, ранковими програмами, Крішна-Катгою і вечірніми кіртанами. На Раді також був присутній представник GBC по Україні і Молдові Й.С. Ніранджана Свамі.

Бріджабасі прабгу підготував доповідь “Вісімнадцять уроків Рамаяни”. Доповідь базувалась на коментарі до Рамаяни «Рамаяна-Бгушан», який був написаний Шрі-вайшнавом, якого звали Ґовіндараджа в кінці 16 століття. Цей коментар є одним з найавторитетніших і послідовних коментарів з досить великої кількості різних пояснень Рамаяни. У манґалачарані свого коментаря Ґовіндараджа описує, як одного разу йому наснився сон, в якому безліч паломників з різних країн, які прийшли до Господа Венкатешвари (Баладжи), попросили його пояснити Рамаяну.
На початку Рамаяни, а також на початку і кінці майже кожної її частини, Ґовіндараджа підводить підсумок всієї книги і кожної її канди, часто роблячи дуже важливі для садгаки висновки. В кінці свого коментаря до 4-го розділу «Бала-канди» він дає опис вісімнадцяти тем (або висновків) Рамаяни, дбайливо переданих по парампарі з часів Шрі Шайло Пурна, дядька Рамануджачарьї і одного з його вчителів, у якого Рамануджі якраз і навчався Рамаяні. Вони подібні до десяти тем “Шрімад-Бгаґаватам” або 61 поясненню вірша «атмарама» Господа Чайтаньї.

Патіта Павана прабгу зробив презентацію програми омбудсменів.

Медіатори (посередники) або омбудсмени (від шведського слова “омбудс” – повноваження) це спеціально навчені люди, покликані допомагати вирішувати конфлікти. У конфлікті вони займають повністю нейтральну сторону, намагаються виявити справжні інтереси протилежних сторін і знайти рішення, яке задовольнить усі сторони. Щоб познайомити і навчити цій методиці відданих України, в цьому році в Київ приїжджав керівник служби омбудсменів в ІСККОН Враджа Бігарі прабгу, який досяг великих успіхів у цій діяльності не тільки в ІСККОН, а й в усьому світі. Патіта Павана прабгу виклав суть даної методики. В Україні та Молдові планується також запровадити таку службу з метою зниження рівня конфліктності між відданими.

 
Й.С. Ніранджана Свамі Махарадж прочитав дві лекції.

У першій лекції Махарадж зробив акцент на важливості читання книг Шріли Прабгупади. Махарадж розповідав, що в цьому році в Маяпурі, на зборах лідерів з усього світу, на фестивалі Ґаура-пурніма, проводили анкетування на тему, як часто читають лідери книжки Шріли Прабгупади. Опитування показало, що не всі присутні прочитали всі книжки Шріли Прабгупади. Цього року ІСККОН виповнюється 50 років і продовжувати це рух здатні люди, які добре зрозуміли вчення Шріли Прабгупади. Але як можна зрозуміти вчення Шріли Прабгупади не читаючи його книг? Махарадж розповідав історії про те, з яким трепетом віддані за часів Шріли Прабгупади чекали появу нової надрукованій книги.

У відповіді на питання про те, що, швидше за все, стійкий смак до читання отримали ті віддані, яким випала вдача особисто спілкуватися зі Шрілою Прабгупадою, Ніранджана Свамі сказав, що першу ініціацію і навіть другу він отримав від Шріли Прабгупади поштою. На той час він прочитав майже всі книги і тільки потім він перший раз особисто побачив Шрілу Прабгупаду, коли той приїздив до Нью-Йорку. Махарадж зазначив, що перший раз зустрівся зі Шрілою Прабгупадою в 1972 р. в книжковому магазині, коли взяв з полиці “Бгаґавад ґіту” Шріли Прабгупади і саме через книги він отримує спілкування Шріли Прабгупади.

Другу лекцію Махарадж присвятив відповідям на питання пов’язані з читанням.
В кінці Махараджу задали цікаве питання: “За часів Шріли Прабгупади були віддані, які особливо відрізнялися духом Шріли Прабгупади, за що їх називали “люди Прабгупади”. Чим треба займатися, щоб заслужити титул “людина Ніранджани Свамі”? Махарадж розсміявся, але потім сказав, що треба присвятити своє життя служінню місії Шріли Прабгупади. На прохання уточнити якого саме виду відданого служіння треба себе присвятити, Махарадж відповів, що сльози подяки найбільше в ньому викликає смиренний стан серця, бажання завжди бути готовим надати повагу іншим, не вимагаючи його до себе, тому, що тільки в такому стані людина здатна повторювати Святі Імена постійно. Кіртаніях сада харі, постійне повторення Святих Імен Господа є метою життя.

Ач’юта Прія прабгу провів інтерактивне заняття “Мої взаємини зі Святим Іменем”.
Відданим роздали анкети, в яких кожен, сам для себе, повинен був оцінити за десятибальною шкалою якість свого щоденного повторення джапи і співу кіртана. Необхідно було коротко пояснити свою оцінку, описати з якими труднощами і перешкодами ми зустрічаємося, практикуючи кожен з цих двох процесів, а також що ми можемо реально зробити, щоб подолати ці труднощі. Потім кожному учаснику було дано завдання — сісти поруч з мало знайомим відданим і обговорити з ним свої оцінки і плани подолання труднощів на цьому шляху. Після цього деякі віддані поділилися з усіма своїми враженнями.

Єгор Кольнобрицький прабгу зробив презентацію офіційного сайту ІСККОН в Україні. Він розповів про його цілі і завдання, головна з яких — створити інформаційно-проповідницький ресурс,
який максимально близько познайомить пересічну людину з суспільством свідомості Крішни в Україні.

Ґаура пурніма прабгу представив фільм, знятий до 50-річчя ІСККОН. У ньому було показано подорож Шріли Прабгупади на Захід, перша будівля храму, в якому Шріла Прабгупада читав свої перші лекції, а також розвиток, діяльність і досягнення ІСККОН протягом 50 років.

Сіддгартга прабгу розповів про презентацію ґаудія-вайшнавізму в колах вчених. Протягом останніх декількох років він активно проводить роботу з вченими, які вивчають вайшнавізм. Мета цього проекту полягає не тільки в наданні релігієзнавцям інформації і філософських матеріалів, але також в створенні для них можливості зануритися в атмосферу і культуру вайшнавізму. Для цього в рамках шкіл для них були організовані зустрічі з вайшнавами, походи в храми, прийняття участі в воскрестних фестивалях, відвідування вайшнавских храмів на території Індії. Також одна зі шкіл проходила в Магдалинівці, невеликій громаді відданих, де учасники могли жити по вайшнавский режиму дня – рано вставати, відвідувати ранкові духовні програми, носити вайшнавський одяг і їсти запропоновану їжу, іншими словами побачити і відчути вайшнавізм зсередини. Учасники школи ділилися позитивними враженнями.

Під час засідань Ради, лідери українського і молдавського ІСККОН були підняті важливі і актуальні теми. Нижче, ми наводимо резолюції, які були прийняті:

1) З огляду на, що

– Місія захисту корів стає все більш актуальною з кожним роком;

– Захист корів передбачає певну економічну діяльність, що включає в себе: навчання і використання волів, використання гною для виробництва газу і добрив, екологічно чисте землекористування, турботу про корів і бугаїв як про членів своєї сім’ї на все їхнє життя, виробництво і реалізацію молочної продукції;

– Послідовно втілюється програма захисту корів передбачає зміну парадигми діяльності та стилю життя і переселення в сільську місцевість;

– В храмах ІСККОН живуть брахмачарі, залучені в проповідницьку діяльність і поклоніння Божествам;

– Віддані-гріхастхі, зайняті безпосередньо в місії захисту корів потребують стабільних партнерах, які будуть споживати продукцію їх фермерських господарств;

– Захист корів на увазі достатню кількість власної землі, необхідне для пасовища і вирощування кормів для гарантованого забезпечення корів в зимовий період своїм кормом (в залежності від клімату, зазвичай це 1 га на одну корову чи бика), а також велика присадибне господарство,

Національна Рада, в складі 20 осіб, одноголосно прийняв рішення про те, що храми ІСККОН повинні грати освітню і надихаючу роль в місії захисту корів, тоді як безпосередній догляд за коровами і биками – перш за все відповідальність відданих-Ґріхастга. Храми і організації ІСККОН можуть брати участь в місії захисту корів граючи роль надійного партнера фермерських господарств відданих-Ґріхастга ІСККОН. Організації ІСККОН в регіоні, можуть приймати корів на своїй землі і власності за умови виконання всіх вимог Міністерства захисту корів і сільського господарства ІСККОН щодо захисту корів і при наявності письмового дозволу на це від Національної Ради.

2) Ямуна Келі Матаджи і Вріндаранья Прабху (Дніпро) уповноважені проводити освітні семінари і виступати як консультанти по поклонінню Божествам в регіоні. Ця резолюція має рекомендаційний характер.

А для того, щоб трохи зануритися в атмосферу минулого заходу, пропонуємо вашій увазі, короткий фотозвіт:

 

 задати питання

ВВЕДІТЬ ВАШЕ ПИТАННЯ